تبلیغ دینی، شاخصه ‏ها و بایسته‏ ها

نویسنده: ،
کتاب: بوستان کتاب - 1393
چکیده:
تبلیغ آموزه‏ های دینی، بزرگ‏ ترین رسالتی است که انبیای الهی بر عهده داشتند. آنان بدون هیچ خوف و هراس و با بهره بردن از روش ‏های مختلف کلامی و عملی، این مهم را به انجام رساندند. قرن ‏هاست که عالمان دینی این رسالت بزرگ را بر دوش دارند. خطابه و وعظ را وظیفة مهم خود می ‏دانند، اما با تأسف، رشتة خطابه، در حوزه‏ های علمی ه به صورت رسمی و آکادمیک، رونق بایسته را ندارد و متن ‏های درسی قابل قبولی برای آن در دسترس نمی ‏باشد، از همین رو به نظر رسید بایسته‏ هایی در اثر حاضر طرح شود تا طرح دیدگاه‏ ها، راه‏کارها، شرایط و اهداف پیش‏رو، دست‏ مایه ‏ای برای ارتقا و به روز رسانی تبلیغ دینی باشد.

برای این سند علمی فایلی وجود ندارد

ضرورت تبلیغ خداشناسی و آسیب‌شناسی تبلیغ دینی

مقاله نشریه: افق تبلیغ » سال 1401 شماره 6

بررسی فرصت ها ، چالش ها و بایسته های تبلیغ دینی در اینترنت

نویسنده: محمدجواد غفوری ، استاد راهنما: کریم خان محمدی ، استاد مشاور 1: نعمت الله کرم اللهی ،
پایان‌نامه: باقرالعلوم(ع) - 1393 - [کارشناسی ارشد ناپیوسته]

نخستین پیش همایش(تصوف، شاخصه ها و نقدها)

کرسی و نشست: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی » پژوهشکده فلسفه و کلام » نشست علمی - 1397

بایسته‏ های مترجم قرآن

مقاله نشریه: پژوهش های قرآنی » سال 1384 42-43

هنر داستان‌گویی در تبلیغ دینی

مقاله نشریه: فصلنامه مطالعات ادبی متون اسلامی » سال 1393 شماره 6

عوامل اثربخش در تبلیغ دینی

نویسنده: جعفر فکری ،
مقاله نشریه: مجله ره توشه » سال 1392 شماره 116 رمضان

علم دینی، دیدگاه ها و تحلیل ها

کتاب: موسسه مجمع عالی حکمت اسلامی - 1393

راهبردهای هنجارسازی اجتماعی در تبلیغ دینی

مقاله نشریه: نشریه مطالعات فرهنگی اجتماعی حوزه » سال 1398 دوره 3، شماره 1 (بهار و تابستان 1398)

راهبردهای هنجارسازی اجتماعی در تبلیغ دینی

مقاله نشریه: گفتمان نخبگان علوم انسانی » سال 1398 شماره 5
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم - 1397