هنر داستان‌گویی در تبلیغ دینی

مقاله نشریه: فصلنامه مطالعات ادبی متون اسلامی » سال 1393 شماره 6
چکیده:
توجه به داستان و داستان‌گویی به عنوان تکنیکی برای انتقال و تثبیت عناصر فرهنگی عرصه‌ای جدید است که طی دو دهۀ اخیر به‌ویژه در مدیریت دانش به آن توجه شده است. این مقاله با الهام از تلاشهای انجام شده بر روی استفاده از داستان‌گویی در تبلیغ دینی متمرکز شده است. همچنین با ذکر کارکردها، ویژگیها و محدودیتهای داستان‌گویی توجه مخاطبان به خصوص مبلغین دینی را به آشنایی و کاربرد هنرمندانۀ این تکنیک در فعالیتهای تبلیغی جلب می‌کند.

هنر دینی

نویسنده: جواد محدثی ،
کتاب: - 0

عوامل اثربخش در تبلیغ دینی

نویسنده: جعفر فکری ،
مقاله نشریه: مجله ره توشه » سال 1392 شماره 116 رمضان

جامعه‌شناسی در عرصه تبلیغ دینی

کتاب: بوستان کتاب قم - 1397

جامعه‌شناسی در عرصه تبلیغ دینی

کتاب: بوستان کتاب قم - 1395

جامعه‌شناسی در عرصه تبلیغ دینی

کتاب: بوستان کتاب قم - 1393

راهبردهای هنجارسازی اجتماعی در تبلیغ دینی

مقاله نشریه: نشریه مطالعات فرهنگی اجتماعی حوزه » سال 1398 دوره 3، شماره 1 (بهار و تابستان 1398)

راهبردهای هنجارسازی اجتماعی در تبلیغ دینی

مقاله نشریه: گفتمان نخبگان علوم انسانی » سال 1398 شماره 5

ضرورت تبلیغ خداشناسی و آسیب‌شناسی تبلیغ دینی

مقاله نشریه: افق تبلیغ » سال 1401 شماره 6
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم - 1397