جامعه شناسی در عرصه تبلیغ دینی

نویسنده: ،
کتاب: - 1389
چکیده:
جامعه‌شناسی دین، کارکرد و نقش دین در درون جامعه را مورد بررسی قرار می‌دهد. این اثر، این موضوع را از دیدگاه «دورکیم» که دارای دیدگاه سکولاریزم با نگاه مثبت به دین می‌باشد و «ابن‌سینا» که دارای نگاه وحیانی و قدسی به دین است را بررسی کرده و شباهت‌ها و تفاوت‌های میان این دو دیدگاه را در سه فصل کاویده است: فصل اوّل و دوم به ترتیب به تبیین و تفسیر دین و جامعه از دیدگاه دورکیم و ابن‌سینا پرداخته و فصل سوم، شباهت‌ها و تفاوت‌های دیدگاه آنان را بیان می‌کند.

برای این سند علمی فایلی وجود ندارد

جامعه‌شناسی در عرصه تبلیغ دینی

کتاب: بوستان کتاب قم - 1397

جامعه‌شناسی در عرصه تبلیغ دینی

کتاب: بوستان کتاب قم - 1395

جامعه‌شناسی در عرصه تبلیغ دینی

کتاب: بوستان کتاب قم - 1393

حکومت دینی و آسیب شناسی کارآمدی آن در عرصه تربیت اخلاقی جامعه

نویسنده: حسین دیبا ،
مقاله نشریه: حکومت اسلامی » سال 1392   (پياپي 67)، بهار 1392  شماره1

نقش مهارت‌های زندگی در عرصه تبلیغ

نویسنده: حامد میرزاخان ،
مقاله نشریه: افق تبلیغ » سال 1402 شماره 7

جامعه شناسى

مقاله نشریه: حوزه » سال 1362 شماره 2

جامعه مدنی، جامعه دینی

نويسنده: احمد واعظی ،
کتاب: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی - 1381

جامعه مدنی، جامعه دینی

نويسنده: احمد واعظی ،
کتاب: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی - 1377

هنر داستان‌گویی در تبلیغ دینی

مقاله نشریه: فصلنامه مطالعات ادبی متون اسلامی » سال 1393 شماره 6

عوامل اثربخش در تبلیغ دینی

نویسنده: جعفر فکری ،
مقاله نشریه: مجله ره توشه » سال 1392 شماره 116 رمضان
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم - 1397