جامعه شناسی در عرصه تبلیغ دینی

نویسنده: ،
کتاب: بوستان کتاب - 1402
چکیده:
جامعه‏ شناسی از جمله دانش ‏هایی است که می ‏تواند مبلّغ دینی را یاری دهد تا با بهره‏گیری از داده‏ های جامعه ‏شناختی، ارتباط بهتر و بیشتری با مخاطبان جامعه تبلیغی خود برقرار کند. کتاب حاضر، علاوه بر آشنایی با مباحث کلیدی جامعه ‏شناسی، شیوه به کارگیری آن در تبلیغ دینی را نیز ارائه نموده تا مبلّغان پرتلاش بتوانند با بهره‏ گیری از این دانش، در تبیین ارزش‏ های وحیانی پرفروغ‏ تر و در اجرای نقش خود موفق‏تر باشند.

برای این سند علمی فایلی وجود ندارد

حکومت دینی و آسیب شناسی کارآمدی آن در عرصه تربیت اخلاقی جامعه

نویسنده: حسین دیبا ،
مقاله نشریه: حکومت اسلامی » سال 1392   (پياپي 67)، بهار 1392  شماره1

نقش مهارت‌های زندگی در عرصه تبلیغ

نویسنده: حامد میرزاخان ،
مقاله نشریه: افق تبلیغ » سال 1402 شماره 7

جامعه شناسى

مقاله نشریه: حوزه » سال 1362 شماره 2

جامعه مدنی، جامعه دینی

نويسنده: احمد واعظی ،
کتاب: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی - 1381

هنر داستان‌گویی در تبلیغ دینی

مقاله نشریه: فصلنامه مطالعات ادبی متون اسلامی » سال 1393 شماره 6

عوامل اثربخش در تبلیغ دینی

نویسنده: جعفر فکری ،
مقاله نشریه: مجله ره توشه » سال 1392 شماره 116 رمضان

ضرورت تبلیغ خداشناسی و آسیب‌شناسی تبلیغ دینی

مقاله نشریه: افق تبلیغ » سال 1401 شماره 6

راهبردهای هنجارسازی اجتماعی در تبلیغ دینی

مقاله نشریه: نشریه مطالعات فرهنگی اجتماعی حوزه » سال 1398 دوره 3، شماره 1 (بهار و تابستان 1398)

راهبردهای هنجارسازی اجتماعی در تبلیغ دینی

مقاله نشریه: گفتمان نخبگان علوم انسانی » سال 1398 شماره 5
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم - 1397