جامعه شناسی در عرصه تبلیغ دینی
نویسنده:
شمس الله مريجي
،
کتاب: بوستان کتاب - 1402
چکیده:
جامعه شناسی از جمله دانش هایی است که می تواند مبلّغ دینی را یاری دهد تا با بهرهگیری از داده های جامعه شناختی، ارتباط بهتر و بیشتری با مخاطبان جامعه تبلیغی خود برقرار کند. کتاب حاضر، علاوه بر آشنایی با مباحث کلیدی جامعه شناسی، شیوه به کارگیری آن در تبلیغ دینی را نیز ارائه نموده تا مبلّغان پرتلاش بتوانند با بهره گیری از این دانش، در تبیین ارزش های وحیانی پرفروغ تر و در اجرای نقش خود موفقتر باشند.
جامعه شناسی از جمله دانش هایی است که می تواند مبلّغ دینی را یاری دهد تا با بهرهگیری از داده های جامعه شناختی، ارتباط بهتر و بیشتری با مخاطبان جامعه تبلیغی خود برقرار کند. کتاب حاضر، علاوه بر آشنایی با مباحث کلیدی جامعه شناسی، شیوه به کارگیری آن در تبلیغ دینی را نیز ارائه نموده تا مبلّغان پرتلاش بتوانند با بهره گیری از این دانش، در تبیین ارزش های وحیانی پرفروغ تر و در اجرای نقش خود موفقتر باشند.
جامعه شناسی در عرصه تبلیغ دینی
1/1/1402 12:00:00 AM
برای این سند علمی فایلی وجود ندارد
حکومت دینی و آسیب شناسی کارآمدی آن در عرصه تربیت اخلاقی جامعه
نویسنده:
حسین دیبا
،
مقاله نشریه: حکومت اسلامی » سال 1392 (پياپي 67)، بهار 1392 شماره1
نقش مهارتهای زندگی در عرصه تبلیغ
نویسنده:
حامد میرزاخان
،
مقاله نشریه: افق تبلیغ » سال 1402 شماره 7
هنر داستانگویی در تبلیغ دینی
نویسنده:
سیدمحسن میرسندسی
،
مقاله نشریه: فصلنامه مطالعات ادبی متون اسلامی » سال 1393 شماره 6
عوامل اثربخش در تبلیغ دینی
نویسنده:
جعفر فکری
،
مقاله نشریه: مجله ره توشه » سال 1392 شماره 116 رمضان
جامعه برین (جستاری در جامعه مدنی و جامعه دینی)
نویسنده:
سيد موسي مير مدرس
،
کتاب: بوستان کتاب - 1400
ضرورت تبلیغ خداشناسی و آسیبشناسی تبلیغ دینی
نویسنده:
سید دستغیب صائب
،
مقاله نشریه: افق تبلیغ » سال 1401 شماره 6
راهبردهای هنجارسازی اجتماعی در تبلیغ دینی
نویسنده:
سید محسن میرسندسی*
،
مقاله نشریه: نشریه مطالعات فرهنگی اجتماعی حوزه » سال 1398 دوره 3، شماره 1 (بهار و تابستان 1398)
راهبردهای هنجارسازی اجتماعی در تبلیغ دینی
نویسنده:
سید محسن میرسندسی
،
مقاله نشریه: گفتمان نخبگان علوم انسانی » سال 1398 شماره 5