طراحي الگوي ارزيابي عملكرد دفتر تبليغات اسلامي در باب تبليغ ديني

طرح پژوهشی: ماده 1 : پژوهش » از تاریخ: 1390/05/25 تا تاریخ: 1391/08/01
چکیده:

برای این سند علمی فایلی وجود ندارد

آسیب شناسی الگوی تبلیغ دینی و ارائه الگوی مطلوب (مورد مطالعه دفتر تبلیغات اسلامی)

پایان‌نامه: باقرالعلوم(ع) - 1392 - [کارشناسی ارشد ناپیوسته]

عملکرد 25 ساله دفتر تبلیغات اسلامى در حوزه زنان‏

نویسنده: مریم بصیری ،
مقاله نشریه: پیام زن » سال 1384 شماره 158

جایگاه تبلیغات دینی در دفتر

مقاله نشریه: حوزه » سال 1397 3.4

منشور اخلاقي دفتر تبليغات اسلامي

طرح پژوهشی: قرارداد هاي اعضاي هيئت علمي ومحققين رسمي » از تاریخ: 1396/03/20 تا تاریخ: 1395/07/01

پرسش‌هایی در باب چیستی و عملکرد انقلاب اسلامی

کتاب: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی - 1398

الگوی اسلامی نظارت بر تبلیغات رسانه‌ای

مقاله نشریه: گفتمان نخبگان علوم انسانی » سال 1397 شماره 4

تبلیغات دینی در حکومت دینی

کتاب: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، شعبه اصفهان - 1392

آینده­پژوهی و تبلیغ (بررسی چشم اندازهای تبلیغات دینی در آینده)

کرسی و نشست: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی » مرکز همکاری‌های علمی و بین‌الملل » نشست علمی - 1391
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم - 1397