اسناد مشابه با مقاله: ارائۀ الگوی آگاهسازی مخاطب برای برونرفت از فریبکاری رسانه (مبتنی بر محیط خانواده)
طراحی الگوی جامع برای تقویت فرهنگ سازمانی مبتنی بر ارزشهای اخلاقی اسلام
مقاله نشریه: اخلاق (مطالعات اخلاق کاربردی) » سال 1400 شماره 41
ارائۀ الگوی عملیاتی برای ارزیابی اثربخشی کنشهای هنجاری روحانیون
نویسندگان:
حامد بخشی
،
فاطمه عطری
،
مقاله نشریه: اخلاق (مطالعات اخلاق کاربردی) » سال 1401 شماره 46
درآمدی بر ارتباطات جمعی از منظر اسلام: الگوی رسانه مطلوب
کتاب: موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) - 1394
الگوی ارزشی ارتباطات در قرآن با تأکید بر مسأله مخاطب
نویسنده:
علیرضا پویا
، استاد راهنما:
شمس الله مریجی
، استاد مشاور 1:
محسن اراکی
، استاد مشاور 2:
احمد واعظی جزئی
،
پایاننامه: باقرالعلوم(ع) - 1395 - [دکتری]
بررسی نظام خانواده مبتنی بر نظریه استخلاف شهیدصدر
مقاله نشریه: اسلام و مطالعات اجتماعی » سال 1400 شماره3(پیاپی35)
شیوههای برونرفت از تأثیرات منفی سلبریتیها بر نوجوانان
نویسنده:
محمدحسین افشاری کرمانی
،
مقاله نشریه: تبلیغ و خانواده » سال 1402 شماره 3
الگوی تقویت خودکنترلی در منابع انسانی سازمانها مبتنی بر آموزههای قرآنی
نویسندگان:
حیدر صیدزاده
،
رضا سپهوند
،
مقاله نشریه: پژوهش های قرآنی » سال 1397 شماره 87
بازنمایی آزادی در مطبوعات عصر مشروطه مبتنی بر الگوی ون لیوون
مقاله نشریه: علوم سیاسی » سال 1402 شماره 1
ماهیت نظام بین الملل از منظر امام خمینی با تأکید بر ارائه الگوی مطلوب
پایاننامه: باقرالعلوم(ع) - 1390 - [کارشناسی ارشد ناپیوسته]