اسناد مشابه با مقاله: الگوی ارزشی ارتباطات در قرآن با تأکید بر مسأله مخاطب
بررسی الگوی ارتباطات میان فرهنگی اسلام و مسیحیت با تأکید بر قرآن کریم
پایاننامه: باقرالعلوم(ع) - 1392 - [کارشناسی ارشد ناپیوسته]
الگوی ارتباطات در قرآن کریم
نویسنده:
کریم خان محمدی
،
مقاله نشریه: مطالعات معرفتی در دانشگاه اسلامی » سال 1386 (پياپي 33)، بهار 1386 شماره1
جایگاه شناسی مخاطب امروزین در تبلیغ تعاملی با تأکید بر هویت مخاطب تجاری و دینی
نویسنده:
علی اسفندیار
،
مقاله نشریه: فرهنگ پژوهش » سال 1398 شماره 38- تابستان1398
الگوی ارتباطات میان فرهنگی مسلمانان با مسیحیان در قرآن کریم
نویسندگان:
حبیب رضا ارزانی
،
حامد اهتمام *
،
مقاله نشریه: الهیات تطبیقی » سال 1394 پاييز و زمستان 1394 شماره14
شناسایی مسائل اساسی تحکیم خانواده در ایران (با تاکید بر تغییرات ارزشی در آینده)
مقاله نشریه: اسلام و مطالعات اجتماعی » سال 1395 شماره 3 (پیاپی 15)
بررسی جامعهشناختی الگوی اسلامی پیشرفت: بر اساس آموزههای قرآن با تاکید بر کنشهای اجتماعی
کتاب: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی - 1400
تغییر مخاطب در قرآن (راهکارهای ترجمه)
نویسندگان:
شهره شاهسوندی
،
امید خانه زاد
،
کتاب: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی - 1392
الگوی ارتباطات میان فرهنگی در اسلام
نویسنده:
حسن یوسف زاده
، استاد راهنما:
ابراهیم فیاض
، استاد مشاور 1:
محسن الویری
، استاد مشاور 2:
کریم خان محمدی
،
پایاننامه: باقرالعلوم(ع) - 1393 - [دکتری]
کلیدواژه:
ارتباطات میان فرهنگی
،
الگوی ارتباط میان فرهنگی
،
کنش میان فرهنگی
،
کنش دعوتی
،
نظام ارتباطی