هنر داستان‌گویی در تبلیغ دینی

مقاله نشریه: فصلنامه مطالعات ادبی متون اسلامی » سال 1393 شماره 6
چکیده:
توجه به داستان و داستان‌گویی به عنوان تکنیکی برای انتقال و تثبیت عناصر فرهنگی عرصه‌ای جدید است که طی دو دهۀ اخیر به‌ویژه در مدیریت دانش به آن توجه شده است. این مقاله با الهام از تلاشهای انجام شده بر روی استفاده از داستان‌گویی در تبلیغ دینی متمرکز شده است. همچنین با ذکر کارکردها، ویژگیها و محدودیتهای داستان‌گویی توجه مخاطبان به خصوص مبلغین دینی را به آشنایی و کاربرد هنرمندانۀ این تکنیک در فعالیتهای تبلیغی جلب می‌کند.

هنر دینی

نویسنده: جواد محدثی ،
کتاب: - 0

عوامل اثربخش در تبلیغ دینی

نویسنده: جعفر فکری ،
مقاله نشریه: مجله ره توشه » سال 1392 شماره 116 رمضان

راهبردهای هنجارسازی اجتماعی در تبلیغ دینی

مقاله نشریه: گفتمان نخبگان علوم انسانی » سال 1398 شماره 5

جامعه شناسی در عرصه تبلیغ دینی

نویسنده: شمس الله مريجي ،
کتاب: بوستان کتاب - 1402

ضرورت تبلیغ خداشناسی و آسیب‌شناسی تبلیغ دینی

مقاله نشریه: افق تبلیغ » سال 1401 شماره 6

نقش آموزه های دینی در هنر معماری اسلامی

کرسی و نشست: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی » مرکز همکاری‌های علمی و بین‌الملل » کرسی نقد - 1395

شاخصه‌های تبلیغ دینی در سیره پیامبران و اهل‌بیت(ع)

نویسنده: مرضیه قنبری ،
مقاله نشریه: افق تبلیغ » سال 1399 شماره 2

تبلیغ دینی، شاخصه ‏ها و بایسته‏ ها

نویسنده: حسین شرفی ،
کتاب: بوستان کتاب - 1393

آینده­پژوهی و تبلیغ (بررسی چشم اندازهای تبلیغات دینی در آینده)

کرسی و نشست: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی » مرکز همکاری‌های علمی و بین‌الملل » نشست علمی - 1391
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم - 1397