هنر داستانگویی در تبلیغ دینی
نویسنده:
سیدمحسن میرسندسی
،
مقاله نشریه: فصلنامه مطالعات ادبی متون اسلامی » سال 1393 شماره 6
چکیده:
توجه به داستان و داستانگویی به عنوان تکنیکی برای انتقال و تثبیت عناصر فرهنگی عرصهای جدید است که طی دو دهۀ اخیر بهویژه در مدیریت دانش به آن توجه شده است. این مقاله با الهام از تلاشهای انجام شده بر روی استفاده از داستانگویی در تبلیغ دینی متمرکز شده است. همچنین با ذکر کارکردها، ویژگیها و محدودیتهای داستانگویی توجه مخاطبان به خصوص مبلغین دینی را به آشنایی و کاربرد هنرمندانۀ این تکنیک در فعالیتهای تبلیغی جلب میکند.
توجه به داستان و داستانگویی به عنوان تکنیکی برای انتقال و تثبیت عناصر فرهنگی عرصهای جدید است که طی دو دهۀ اخیر بهویژه در مدیریت دانش به آن توجه شده است. این مقاله با الهام از تلاشهای انجام شده بر روی استفاده از داستانگویی در تبلیغ دینی متمرکز شده است. همچنین با ذکر کارکردها، ویژگیها و محدودیتهای داستانگویی توجه مخاطبان به خصوص مبلغین دینی را به آشنایی و کاربرد هنرمندانۀ این تکنیک در فعالیتهای تبلیغی جلب میکند.
هنر داستانگویی در تبلیغ دینی
3/21/2014 12:00:00 AM
عوامل اثربخش در تبلیغ دینی
نویسنده:
جعفر فکری
،
مقاله نشریه: مجله ره توشه » سال 1392 شماره 116 رمضان
ضرورت تبلیغ خداشناسی و آسیبشناسی تبلیغ دینی
نویسنده:
سید دستغیب صائب
،
مقاله نشریه: افق تبلیغ » سال 1401 شماره 6
راهبردهای هنجارسازی اجتماعی در تبلیغ دینی
نویسنده:
سید محسن میرسندسی*
،
مقاله نشریه: نشریه مطالعات فرهنگی اجتماعی حوزه » سال 1398 دوره 3، شماره 1 (بهار و تابستان 1398)
راهبردهای هنجارسازی اجتماعی در تبلیغ دینی
نویسنده:
سید محسن میرسندسی
،
مقاله نشریه: گفتمان نخبگان علوم انسانی » سال 1398 شماره 5
نقش آموزه های دینی در هنر معماری اسلامی
کرسی و نشست: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی » مرکز همکاریهای علمی و بینالملل » کرسی نقد - 1395
شاخصههای تبلیغ دینی در سیره پیامبران و اهلبیت(ع)
نویسنده:
مرضیه قنبری
،
مقاله نشریه: افق تبلیغ » سال 1399 شماره 2