اجراء و ارزیابی سیاست ها در سازمان های دولتی با بهره گیری از الگوی مدیریت متوازن سیاست ها(BSC) مطالعه موردی: دفتر تبلیغات اسلامی

مقاله نشریه: اندیشه مدیریت راهبردی » سال 1388   (پياپي 5)، بهار و تابستان 1388  شماره1
چکیده:

برای این سند علمی فایلی وجود ندارد

طراحي الگوي ارزيابي عملكرد دفتر تبليغات اسلامي در باب تبليغ ديني

طرح پژوهشی: ماده 1 : پژوهش » از تاریخ: 1390/05/25 تا تاریخ: 1391/08/01

آسیب شناسی الگوی تبلیغ دینی و ارائه الگوی مطلوب (مورد مطالعه دفتر تبلیغات اسلامی)

پایان‌نامه: باقرالعلوم(ع) - 1392 - [کارشناسی ارشد ناپیوسته]

الگوی مدیریت فرهنگی در سیره نبوی (ص)؛ مطالعه موردی: تحقق شاخص برادری

مقاله نشریه: اسلام پژوهان » سال 1397 شماره نهم - زمستان 97

روش های بهره گیری از اخلاق در اجتهاد

نویسنده: سعید ضیایی فر ،
مقاله نشریه: پژوهش های اخلاقی » سال 1392   (پياپي 13)، پاييز 1392  شماره1

بهسازی سیاست های تبلیغی در دفتر تبلیغات اسلامی بر اساس تجربه نگاری مبلغین موفق

مقاله نشریه: دین و سیاست فرهنگی » سال 1401 دوره 9، شماره 1 (بهار و تابستان 1401)

گونه های بهره گیری از عدالت در فقه و اجتهاد

نویسنده: سعید ضیائی فر ،
مقاله نشریه: پژوهش های فقهی » سال 1393 تابستان 1393  شماره2
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم - 1397