اسناد مشابه با مقاله: آینده­پژوهی و تبلیغ (بررسی چشم اندازهای تبلیغات دینی در آینده)

مخاطبان و رسانه ها، چشم اندازهای نوین

کتاب: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی - 1395

طراحي الگوي ارزيابي عملكرد دفتر تبليغات اسلامي در باب تبليغ ديني

طرح پژوهشی: ماده 1 : پژوهش » از تاریخ: 1390/05/25 تا تاریخ: 1391/08/01

راهبردهای تربیت اخلاقی در تبلیغات دینی

نویسنده: محمد قطبی ،
مقاله نشریه: اخلاق (مطالعات اخلاق کاربردی) » سال 1388 شماره 15

آينده پژوهي و مطالعات ديني

کرسی و نشست: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی » مرکز همکاری‌های علمی و بین‌الملل » نشست علمی - 1388
کلیدواژه: آینده پژوهی
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم - 1397