مخاطبان و رسانه ها، چشم اندازهای نوین
کتاب: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی - 1395
چکیده:
مخاطبان و رسانه ها، چشم اندازهای نوین
3/20/2016 12:00:00 AM
برای این سند علمی فایلی وجود ندارد
آیندهپژوهی و تبلیغ (بررسی چشم اندازهای تبلیغات دینی در آینده)
کرسی و نشست: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی » مرکز همکاریهای علمی و بینالملل » نشست علمی - 1391
مروری بر «درآمدی بر جامعه شناسی دین، چشم اندازهای کلاسیک و معاصر»
نویسنده:
اعظم حیدری عارف
،
مقاله نشریه: آینه پژوهش » سال 1394 شماره 155
چشم انداز علم سیاسى اسلامى و ایرانى نوین
نویسنده:
علیرضا صدرا
،
مقاله نشریه: علوم سیاسی » سال 1382 شماره بیست و چهارم - زمستان 82
رسانه ها و مسائل اجتماعی ایران چکیده مقالات همایش ملی: رسانه ها و مسائل اجتماعی ایران
نویسنده:
گروهی از محققین
،
کتاب: دفتر تبلیغات اسلامی شعبه اصفهان - 1394
گذر از چالشها...تجارب گذشته و چشم اندازهاى آینده در گفتگو با دکتر معصومه ابتکار
نویسنده:
فریبا شیرازی
،
مقاله نشریه: پیام زن » سال 1383 شماره 155
سیاست، شعر و تصوف در ایران قرون وسطی : چشم اندازهای تازه ای بر سلامان و ابسال جامی
نویسنده:
مریم مشرّف
،
مقاله نشریه: آینه پژوهش » سال 1397 شماره 171
رسانه ها و تحول فرهنگ سیاسى در خاورمیانه
نویسنده:
داود فیرحی
،
مقاله نشریه: علوم سیاسی » سال 1379 سال دوم - شماره هشتم - بهار 79
رسانه های مدرن و رسانه شیعه
نویسنده:
سیدمحمدعلی غمامی
،
مقاله نشریه: رادیو » سال 1390 آبان 1390 شماره57