تبلیغ دینی، شاخصه‏ها و بایسته‏ها

نویسنده: ،
کتاب: - 1393
چکیده:
تبلیغ آموزه‏های دینی، بزرگ‏ترین رسالتی است که انبیای الهی بر عهده داشتند. آنان بدون هیچ خوف و هراس و با بهره بردن از روش‏های مختلف کلامی و عملی، این مهم را به انجام رساندند. قرن‏هاست که عالمان دینی این رسالت بزرگ را بر دوش دارند. خطابه و وعظ را وظیفة مهم خود می‏دانند، اما با تأسف، رشتة خطابه، در حوزه‏های علمیه به صورت رسمی و آکادمیک، رونق بایسته را ندارد و متن‏های درسی قابل قبولی برای آن در دسترس نمی‏باشد، از همین رو به نظر رسید بایسته‏هایی در اثر حاضر طرح شود تا طرح دیدگاه‏ها، راه‏کارها، شرایط و اهداف پیش‏رو، دست‏مایه‏ای برای ارتقا و به روز رسانی تبلیغ دینی باشد.

برای این سند علمی فایلی وجود ندارد

ضرورت تبلیغ خداشناسی و آسیب‌شناسی تبلیغ دینی

مقاله نشریه: افق تبلیغ » سال 1401 شماره 6

انسجام اسلامی، بایسته‌ها و راهکارها

کرسی و نشست: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی » مرکز همکاری‌های علمی و بین‌الملل » نشست علمی - 1386

هنر داستان‌گویی در تبلیغ دینی

مقاله نشریه: فصلنامه مطالعات ادبی متون اسلامی » سال 1393 شماره 6

عوامل اثربخش در تبلیغ دینی

نویسنده: جعفر فکری ،
مقاله نشریه: مجله ره توشه » سال 1392 شماره 116 رمضان

جامعه‌شناسی در عرصه تبلیغ دینی

کتاب: بوستان کتاب قم - 1397

جامعه‌شناسی در عرصه تبلیغ دینی

کتاب: بوستان کتاب قم - 1395

جامعه‌شناسی در عرصه تبلیغ دینی

کتاب: بوستان کتاب قم - 1393

راهبردهای هنجارسازی اجتماعی در تبلیغ دینی

مقاله نشریه: نشریه مطالعات فرهنگی اجتماعی حوزه » سال 1398 دوره 3، شماره 1 (بهار و تابستان 1398)

راهبردهای هنجارسازی اجتماعی در تبلیغ دینی

مقاله نشریه: گفتمان نخبگان علوم انسانی » سال 1398 شماره 5
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم - 1397