ارزيابي نقادانه در فرآورده هاي متون درسي و جهت دهي كاربردي آن
نویسنده:
محرم آقازاده
،
طرح پژوهشی: ماده 1 : پژوهش » از تاریخ: 1392/11/12 تا تاریخ: 1392/10/01
چکیده:
ارزيابي نقادانه در فرآورده هاي متون درسي و جهت دهي كاربردي آن
3/21/2013 12:00:00 AM
برای این سند علمی فایلی وجود ندارد
ارائه الگوی کاربردی اسلامی سازی متون درسی (پیش همایش نظریه علم دینی)
ارائه دهنده:
فضلی خانی
،
کرسی و نشست: » نشست علمی - 1396
سیر تکامل متون درسى و مدارس فقهى
نویسنده:
سید احمد حسینی خراسانی
،
مقاله نشریه: فقه » سال 1387 شماره 56
جهت گیری بحث بشارت به پیامبر اسلام (ص) در قرآن و تطبیق آن با متون موجود
نویسنده:
عبدالرحیم سلیمانی*
،
مقاله نشریه: کتاب قیم » سال 1395 پاييز و زمستان 1395 شماره15
مقاله رسیده ارزیابى شیوه استفاده از نوارهاى درسى حوزه هاى علمیه
نویسنده:
هادی ربانی
،
مقاله نشریه: حوزه » سال 1375 شماره 75
نقدی بر گزینش متون صوفیه در کتب درسی ادبیات فارسی و تأثیر ضمنی آن در ایجاد باورهای فرقهای
نویسندگان:
محمد امین میکائیلی
،
سید محمد رضا حسینی
،
مقاله نشریه: نقد و نظر » سال 1400 شماره 103
معیارهای ساختاربندی علم فقه و شاخص های ارزیابی آن
نویسنده:
سید محمد رضی آصف آگاه*
،
مقاله نشریه: جستارهای فقهی و اصولی » سال 1398 زمستان 1398 شماره 4