تبلیغ بالینی
کتاب: موسسه بوستان کتاب - 1395
چکیده:
تبلیغ بالینی کتاب ارزشمندی است که به قلم جواد مهدوی یگانه و مجید صادقی در حدود 230 صفحه و در هفت فصل تدوین گردیده است. از ویژگی های ممتاز این کتاب می توان به ارائه مطالب سودمند در چیستی تبلیغ بالینی و شیوه های اجرای آن، حکمت بیماری ها و بلاها، بیمار و بیماری در آیینه روایات و نقش دین در درمان بیماری ها اشاره نمود. آنچه بر کارآمدی و ارزشمندی این کتاب افزوده است، بیان اصطلاحات رایج در مراکز درمانی، احکام و مسائل شرعی پزشکی و نیز خاطره ها و تجربه های آموزنده مبلغان است. همچنین در پایان این اثر، جدول ها، فرم ها و کاربرگ های مربوط به فرایند تبلیغ بالینی در مراکز درمانی، برای استفاده خوانندگان ارجمند آمده است.
تبلیغ بالینی کتاب ارزشمندی است که به قلم جواد مهدوی یگانه و مجید صادقی در حدود 230 صفحه و در هفت فصل تدوین گردیده است. از ویژگی های ممتاز این کتاب می توان به ارائه مطالب سودمند در چیستی تبلیغ بالینی و شیوه های اجرای آن، حکمت بیماری ها و بلاها، بیمار و بیماری در آیینه روایات و نقش دین در درمان بیماری ها اشاره نمود. آنچه بر کارآمدی و ارزشمندی این کتاب افزوده است، بیان اصطلاحات رایج در مراکز درمانی، احکام و مسائل شرعی پزشکی و نیز خاطره ها و تجربه های آموزنده مبلغان است. همچنین در پایان این اثر، جدول ها، فرم ها و کاربرگ های مربوط به فرایند تبلیغ بالینی در مراکز درمانی، برای استفاده خوانندگان ارجمند آمده است.
تبلیغ بالینی
3/20/2016 12:00:00 AM
برای این سند علمی فایلی وجود ندارد
ضرورت تبلیغ خداشناسی و آسیبشناسی تبلیغ دینی
نویسنده:
سید دستغیب صائب
،
مقاله نشریه: افق تبلیغ » سال 1401 شماره 6
اخلاق تبليغ دين
نویسنده:
مهدي احمدپور
،
طرح پژوهشی: قرارداد هاي اعضاي هيئت علمي ومحققين رسمي » از تاریخ: 1396/03/20 تا تاریخ: 1398/01/01