ساز و کار استخراج اصول مدیریت راهبردی فرهنگی از مبانی فلسفی اسلامی
پایاننامه: باقرالعلوم(ع) - 1394 - [کارشناسی ارشد ناپیوسته]
چکیده:
مدیریت راهبردی فرهنگی به مثابة یکی از اضلاع برجستة الگوی مدیریت تغییر مطرح است. رسالة پیش رو با پرسش اصلی صسازوکار استخراج اصول مدیریت راهبردی فرهنگی از منابع فلسفة اسلامی چگونه است؟ به مدد روش شناسی آمیختگانی و چندبعدی، به تحلیل فرایند و روش های سازوکار یاد شده می پردازد. مبتنی بر این تحلیل، نظر به مبانی فلسفة اسلامی می توان دریافت که در دو سطح تحلیل مبانی کل و جزء، بروندادهایی به عرصة نظام آرمان ها ارائه کرده است که با اهتمام به پیچیدگی مسائل عصر حاضر، و نیازمندی به مدیریت عینی، حاجتمند تکمیلات قابل توجهی خواهد بود. این رساله نشان داده است که مدیریت راهبردی فرهنگی دارای سه سطح مبانی نظری، الگوی مطلوب و سطوح کاربردی می باشد، که فرایند و روش حرکت از سطح اول به سطح دوم نقطة برجستة آن خواهد بود. برهمین اساس مباحث رسالة پیش رو در سه فصل به سامان آمده است: فصل نخست مفهوم شناسی؛ فصل دوم سطوح یک مدیریت تغییر و فصل سوم سازوکار استخراج اصول مدیریت راهبردی فرهنگی از مبانی فلسفة اسلامی. کلیدواژگان: سازوکار، فرهنگ، اصول، مدیریت راهبردی فرهنگی، روش شناسی
مدیریت راهبردی فرهنگی به مثابة یکی از اضلاع برجستة الگوی مدیریت تغییر مطرح است. رسالة پیش رو با پرسش اصلی صسازوکار استخراج اصول مدیریت راهبردی فرهنگی از منابع فلسفة اسلامی چگونه است؟ به مدد روش شناسی آمیختگانی و چندبعدی، به تحلیل فرایند و روش های سازوکار یاد شده می پردازد. مبتنی بر این تحلیل، نظر به مبانی فلسفة اسلامی می توان دریافت که در دو سطح تحلیل مبانی کل و جزء، بروندادهایی به عرصة نظام آرمان ها ارائه کرده است که با اهتمام به پیچیدگی مسائل عصر حاضر، و نیازمندی به مدیریت عینی، حاجتمند تکمیلات قابل توجهی خواهد بود. این رساله نشان داده است که مدیریت راهبردی فرهنگی دارای سه سطح مبانی نظری، الگوی مطلوب و سطوح کاربردی می باشد، که فرایند و روش حرکت از سطح اول به سطح دوم نقطة برجستة آن خواهد بود. برهمین اساس مباحث رسالة پیش رو در سه فصل به سامان آمده است: فصل نخست مفهوم شناسی؛ فصل دوم سطوح یک مدیریت تغییر و فصل سوم سازوکار استخراج اصول مدیریت راهبردی فرهنگی از مبانی فلسفة اسلامی. کلیدواژگان: سازوکار، فرهنگ، اصول، مدیریت راهبردی فرهنگی، روش شناسی
ساز و کار استخراج اصول مدیریت راهبردی فرهنگی از مبانی فلسفی اسلامی
3/21/2015 12:00:00 AM
فلسفة اسلامی (هستیشناسی، معرفتشناسی) به مثابة زیرساز الگوی مدیریت راهبردی فرهنگی
نویسنده:
معصومه محمودی
،
مقاله نشریه: فرهنگ پژوهش » سال 1395 شماره 26 - تابستان 1395
مبانی و اصول اسلامی اخلاق رسانه
نویسنده:
آفرین قائمی
، استاد راهنما:
محمدعلی شمالی
، استاد مشاور 1:
محمدتقی سبحانی
، استاد مشاور 2:
کریم خان محمدی
،
پایاننامه: باقرالعلوم(ع) - 1393 - [دکتری]
مبانی اسلامی اقتدار فرهنگی
نویسندگان:
نجف لک زایی
،
علی خندق آبادی
،
مقاله نشریه: مطالعات دفاعی استراتژیک » سال 1393 تابستان 1393 شماره56
استخراج و تحلیل تجربیات مدیریت فرهنگی، اجتماعی كشورهای توسعهیافته در توسعه فرهنگ صداقت
طرح پژوهشی: »
نقد مبانی فلسفی نظریه سرمایه فرهنگی بوردیو بر اساس مبانی فلسفی علامه طباطبائی ره
نویسندگان:
طیبه دهقانپور فراشاه
،
محمدمهدی گرجیان
،
مقاله نشریه: اسلام و مطالعات اجتماعی » سال 1402 شماره3(پیاپی43)
جمهوری اسلامی ایران و شهروندی (مبانی و اصول)
نویسنده:
رضا عیسی نیا
،
کتاب: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی - 1394
جمهوری اسلامی ایران و شهروندی(مبانی و اصول)
کرسی و نشست: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی » مرکز همکاریهای علمی و بینالملل » کرسی نقد - 1395