بررسی تطبیقی مفهوم ترتیل از منظر قرآن، سنت و علم تجوید
نویسنده:
سید جعفر صادقی فدکی*
،
مقاله نشریه: پژوهش های قرآنی » سال 1394 تابستان 1394 شماره75
چکیده:
بررسی تطبیقی مفهوم ترتیل از منظر قرآن، سنت و علم تجوید
3/21/2015 12:00:00 AM
برای این سند علمی فایلی وجود ندارد
بررسی تطبیقی مفهوم ترتیل از منظر قرآن، سنت و علم تجوید
نویسنده:
سید جعفر صادقی فدکی*
،
مقاله نشریه: پژوهش های قرآنی » سال 1394 تابستان 1394 شماره75
جستاری در مفهوم شناسی«زیغ» از منظر قرآن و سنت
نویسنده:
محمد صادق حسینی سرشت
،
مقاله نشریه: اخلاق (مطالعات اخلاق کاربردی) » سال 1387 14.13
علم الدرایه تطبیقی: بررسی تطبیقی اصطلاحات حدیثی شیعه و اهل سنت
نویسنده:
سید رضا مودب
،
کتاب: مرکز بين المللی ترجمه و نشر المصطفی (ص) - 1391
بررسی تطبیقی علم الهی از منظر شیخ اشراق و صدرالمتألهین
پایاننامه: باقرالعلوم(ع) - 1389 - [کارشناسی ارشد ناپیوسته]
گستره منزلت و اعتبار سنت از منظر قرآن
نویسنده:
سید محسن سادات فخر
،
مقاله نشریه: حسنا » سال 1392 زمستان 1392 شماره19
نقد و بررسی کتاب «روانخوانی و تجوید قرآن کریم»
نویسنده:
جواد آسه
،
مقاله نشریه: آینه پژوهش » سال 1389 شماره 122
بررسی تطبیقی شادی از منظر ابنعربی و سلیگمن
نویسنده:
هادی وکیلی
،
مقاله نشریه: معنویت پژوهی » سال 1402 شماره 1
بررسی انتقادی مبانی فلسفی مفهوم علم در اندیشه کوهن از منظر حکمت متعالیه
پایاننامه: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام - دانشکده علوم سیاسی و اجتماعی - 1390 - [کارشناسی ارشد]
بررسی انتقادی مبانی فلسفی مفهوم علم در اندیشه توماس کوهن از منظر حکمت متعالیه
پایاننامه: باقرالعلوم(ع) - 1391 - [کارشناسی ارشد ناپیوسته]