قدرت، هویت و نظام آموزشی: بررسی برساخت هویت در کتابهای درسی علوم اجتماعی دوره ابتدایی در ایران
مقاله نشریه: مطالعات فرهنگی و ارتباطات » سال 1402 دوره 19، شماره 70 (بهار 1402)
چکیده:
قدرت، هویت و نظام آموزشی: بررسی برساخت هویت در کتابهای درسی علوم اجتماعی دوره ابتدایی در ایران
1/1/1402 12:00:00 AM
برای این سند علمی فایلی وجود ندارد
بررسى سیر تحولات نظام آموزشى مکتبخانهاى در دوره قاجار و پهلوى اول
نویسنده:
مهدی نصیری
،
مقاله نشریه: حوزه » سال 1387 شماره 150
بررسی شاخصه اخلاق اسلامی و مؤلفههای آن در برنامه درسی مدارس متوسطه ایران (مطالعه موردی؛ کتب علوم اجتماعی)
نویسنده:
جواد آقا محمدی
،
مقاله نشریه: اخلاق (مطالعات اخلاق کاربردی) » سال 1391 شماره 30
صورت بندی قدرت و هویت در خاورمیانه
ناقد:
مقصود رنجبر
، ارائه دهنده:
محمود یزدان فام
،
کرسی و نشست: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی » مرکز همکاریهای علمی و بینالملل » کرسی نقد - 1391
آسيب شناسي شكل گيري علم دين و دلالتهاي آن در كتابهاي درسي
نویسنده:
حسين ديبا
،
طرح پژوهشی: ماده 1 : پژوهش » از تاریخ: 1392/06/16 تا تاریخ: 1392/08/15
بررسی تاثیر نومینالیسم در علوم اجتماعی
پایاننامه: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام - دانشکده علوم سیاسی و اجتماعی - 1391 - [کارشناسی ارشد]
بررسی اوضاع اجتماعی نواحی مرکزی ایران در دوره حکمرانی آل بویه
مقاله نشریه: تاریخ » سال 1401 دوره 17، شماره 67 (زمستان 1401)
مؤلفههای دینی و ملی قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران
نویسنده:
محمد ملک زاده
،
مقاله نشریه: علوم سیاسی » سال 1393 شماره 68 - زمستان 93