اسناد مشابه با مقاله: بررسی جامعه شناختی حجاب در بین دانش آموزان دختر دبیرستانی شهر قم و مقایسه آن با الگوی مطلوب اسلامی
بررسی جامعه شناختی حجاب در بین دانش آموزان دختر دبیرستانی شهر قم
پایاننامه: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام - دانشکده علوم اجتماعی - 1390 - [کارشناسی ارشد]
بررسی رابطه بین دینداری و بحران هویت در بین دانش آموزان دبیرستانی شهرستان یزد
نویسندگان:
غلامرضا دهشیری
،
محمود فلاح
،
مقاله نشریه: فرهنگ یزد » سال 1383 پاييز 1383 شماره20
بررسی جامعه شناختی فرایندِ تغییراتِ ارزشیِ جامعه اسلامی در عصر معاویه
نویسنده:
شمس الله مریجی
،
مقاله نشریه: تاریخ اسلام » سال 1394 شماره 3 - پاییز 94 - مسلسل 63
بررسی گروههای مرجع جوانان شهر قم و عوامل اجتماعی انتخاب آن (با تأکید بر روحانیّت)
نویسندگان:
سید ضیاء هاشمی
،
مهدی حسین زاده فِرِمی
،
مقاله نشریه: اسلام و مطالعات اجتماعی » سال 1394 شماره 2 پیاپی (10)
بررسی رابطه میزان استفاده از وسایل ارتباط جمعی با نگرش به جامعه در میان دانشجویان شهر قم
مقاله نشریه: اسلام و مطالعات اجتماعی » سال 1396 شماره 2 (پیاپی 18)
بررسی و مقایسه روش یادگیری مشارکتی با روش یادگیری اکتشافی بر یادگیری کتاب تفکر و پژوهش در دانش آموزان پایه ششم ابتدایی
مقاله نشریه: نشریه شاخص کارآفرینی » سال 1402 دوره 8، شماره 24 (بهار 1402)
کلیدواژه:
استدلال کارآمد
،
پرورش قدرت و تفکر
،
تمرکز
،
روش یادگیری اکتشافی
،
روش یادگیری مشارکتی
،
گفتگو
بررسی رابطه بین ارزش های زیست محیطی و سبک زندگی با رفتار بوم شناختی مصرف کننده بر اساس مدل (VALS) مطالعه موردی شهر قم
استاد راهنما:
عباس علی رستگار
، استاد مشاور 1:
سید محمد حسین هاشمیان
، نویسنده:
سید صفر علوی هفت چشمه
،
پایاننامه: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه سمنان - 1390 - [پایان نامه مقطع نامشخص]
کلیدواژه:
ارزش های زیست محیطی
،
رفتاربوم شناختی مصرف کننده
بررسی تطبیقی الگوی توسعه سیاسی هانتینگتون با الگوی رشد سیاسی در جامعه مهدوی
نویسنده:
مسعود معینی پور
،
مقاله نشریه: مشرق موعود » سال 1388 زمستان 1388 شماره12
توسعه سیاسی در ایران بعد از انقلاب اسلامی (بررسی جامعه شناختی)
پایاننامه: باقرالعلوم(ع) - 1384 - [کارشناسی ارشد ناپیوسته]
آثار تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با فقه اسلامی
پایاننامه: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه قم - دانشکده آموزشهای الکترونیکی - 1392 - [کارشناسی ارشد]