پژوهشی درباره تبلیغ
نویسنده:
محمدتقی رهبر
،
کتاب: - 1391
چکیده:
تبلیغ در همه اعصار و زمانها در جامعة بشری، حضور و تأثیر چشمگیری داشته است. در رسالتهای پیامبران الهی، شکلِ جدیدتری به خود گرفت و در اسلام، در سیرة پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) و مصلحان دینی و اجتماعی، ابزار کارآمدی جلوهگر شد. پژوهش دربارة این مقوله، اهمیت فراوانی دارد و مبلغان را در انجام وظیفة خطیر خود، مدد میرساند، اثر حاضر با درک این اهمیت، در پژوهشی گسترده در ده فصل، به صورت ضابطهمند و باروشهای حوزوی ـ دانشگاهی به این مهم پرداخته است.
تبلیغ در همه اعصار و زمانها در جامعة بشری، حضور و تأثیر چشمگیری داشته است. در رسالتهای پیامبران الهی، شکلِ جدیدتری به خود گرفت و در اسلام، در سیرة پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) و مصلحان دینی و اجتماعی، ابزار کارآمدی جلوهگر شد. پژوهش دربارة این مقوله، اهمیت فراوانی دارد و مبلغان را در انجام وظیفة خطیر خود، مدد میرساند، اثر حاضر با درک این اهمیت، در پژوهشی گسترده در ده فصل، به صورت ضابطهمند و باروشهای حوزوی ـ دانشگاهی به این مهم پرداخته است.
پژوهشی درباره تبلیغ
3/20/2012 12:00:00 AM
برای این سند علمی فایلی وجود ندارد
پژوهشی درباره انجیل و مسیح
نویسندگان:
سید هادی خسروشاهی
،
آيت الله شيخ محمدحسين كاشف الغطاء
،
کتاب: - 1390
پژوهشى درباره تفسیر عرفانى امام صادق (ع)
نویسنده:
سید محمد حسین مبلّغ
،
مقاله نشریه: پژوهش های قرآنی » سال 1375 5-6