پژوهشی درباره تبلیغ

نویسنده: ،
کتاب: - 1391
چکیده:
تبلیغ در همه اعصار و زمان‌ها در جامعة بشری، حضور و تأثیر چشم‌گیری داشته است. در رسالت‌های پیامبران الهی، شکلِ جدیدتری به خود گرفت و در اسلام، در سیرة پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) و مصلحان دینی و اجتماعی، ابزار کارآمدی جلوه‌گر شد. پژوهش دربارة این مقوله، اهمیت فراوانی دارد و مبلغان را در انجام وظیفة خطیر خود، مدد می‌رساند، اثر حاضر با درک این اهمیت، در پژوهشی گسترده در ده فصل، به صورت ضابطه‌مند و باروش‌های حوزوی ـ دانشگاهی به این مهم پرداخته است.

برای این سند علمی فایلی وجود ندارد

پژوهشی درباره دوازده مهدی

کتاب: موسسه آینده روشن - 1396

پژوهشى تحلیلى درباره شرایط مفتى

نویسنده: احمد مبلغی ،
مقاله نشریه: فقه » سال 1387 شماره 56

پژوهشى درباره خواب ، رویاو تعبیر 2

نویسنده: احمد لقمانی ،
مقاله نشریه: پیام زن » سال 1379 شماره 107

پژوهشی درباره دیوان امام علی (ع)

مقاله نشریه: آینه پژوهش » سال 1379 شماره 66

پژوهشى درباره تفسیر عرفانى امام صادق (ع)

مقاله نشریه: پژوهش های قرآنی » سال 1375 5-6
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم - 1397