الگوی ارزشی ارتباطات در قران با تأکید بر مخاطب
پایاننامه: غیر دولتی - مؤسسههای آموزش عالی غیردولتیـغیرانتفاعی - دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام - دانشکده علوم اجتماعی - 1394 - [دکترای تخصصی]
چکیده:
الگوی ارزشی ارتباطات در قران با تأکید بر مخاطب
3/21/2015 12:00:00 AM
برای این سند علمی فایلی وجود ندارد
الگوی ارزشی ارتباطات در قرآن با تأکید بر مسأله مخاطب
نویسنده:
علیرضا پویا
، استاد راهنما:
شمس الله مریجی
، استاد مشاور 1:
محسن اراکی
، استاد مشاور 2:
احمد واعظی جزئی
،
پایاننامه: باقرالعلوم(ع) - 1395 - [دکتری]
الگوی ارتباطات در قرآن کریم
نویسنده:
کریم خان محمدی
،
مقاله نشریه: مطالعات معرفتی در دانشگاه اسلامی » سال 1386 (پياپي 33)، بهار 1386 شماره1
بررسی الگوی ارتباطات میان فرهنگی اسلام و مسیحیت با تاکید بر قرآن کریم
پایاننامه: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام - دانشکده علوم سیاسی و اجتماعی - 1392 - [کارشناسی ارشد]
بررسی الگوی ارتباطات میان فرهنگی اسلام و مسیحیت با تأکید بر قرآن کریم
پایاننامه: باقرالعلوم(ع) - 1392 - [کارشناسی ارشد ناپیوسته]
جایگاه شناسی مخاطب امروزین در تبلیغ تعاملی با تأکید بر هویت مخاطب تجاری و دینی
نویسنده:
علی اسفندیار
،
مقاله نشریه: فرهنگ پژوهش » سال 1398 شماره 38- تابستان1398
الگوی ارتباطات میان فرهنگی مسلمانان با مسیحیان در قرآن کریم
نویسندگان:
حبیب رضا ارزانی
،
حامد اهتمام *
،
مقاله نشریه: الهیات تطبیقی » سال 1394 پاييز و زمستان 1394 شماره14
شناسایی مسائل اساسی تحکیم خانواده در ایران (با تاکید بر تغییرات ارزشی در آینده)
مقاله نشریه: اسلام و مطالعات اجتماعی » سال 1395 شماره 3 (پیاپی 15)
شناسایی مسائل اساسی تحکیم خانواده در ایران (با تاکید بر تغییرات ارزشی در آینده)
مقاله نشریه: اسلام و مطالعات اجتماعی » سال 1395 زمستان 1395 شماره3