الگوی ارزشی ارتباطات در قران با تأکید بر مخاطب

استاد راهنما: ، استاد مشاور: ، ، دانشجو: ،
پایان‌نامه: غیر دولتی - مؤسسه‌های آموزش عالی غیردولتی‌ـ‌غیرانتفاعی - دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام - دانشکده علوم اجتماعی - 1394 - [دکترای تخصصی]
چکیده:

برای این سند علمی فایلی وجود ندارد

الگوی ارزشی ارتباطات در قرآن با تأکید بر مسأله مخاطب

نویسنده: علیرضا پویا ، استاد راهنما: شمس الله مریجی ، استاد مشاور 1: محسن اراکی ، استاد مشاور 2: احمد واعظی جزئی ،
پایان‌نامه: باقرالعلوم(ع) - 1395 - [دکتری]

الگوی ارتباطات در قرآن کریم

نویسنده: کریم خان محمدی ،
مقاله نشریه: مطالعات معرفتی در دانشگاه اسلامی » سال 1386   (پياپي 33)، بهار 1386  شماره1

بررسی الگوی ارتباطات میان فرهنگی اسلام و مسیحیت با تاکید بر قرآن کریم

استاد راهنما: کریم خان محمدی ، استاد مشاور: مجید امامی ، پدیدآور: حامد اهتمام ،
پایان‌نامه: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام - دانشکده علوم سیاسی و اجتماعی - 1392 - [کارشناسی ارشد]

بررسی الگوی ارتباطات میان فرهنگی اسلام و مسیحیت با تأکید بر قرآن کریم

نویسنده: حامد اهتمام ، استاد راهنما: کریم خان محمدی ، استاد مشاور 1: مجید امامی ،
پایان‌نامه: باقرالعلوم(ع) - 1392 - [کارشناسی ارشد ناپیوسته]

جایگاه شناسی مخاطب امروزین در تبلیغ تعاملی با تأکید بر هویت‌ مخاطب تجاری و دینی

نویسنده: علی اسفندیار ،
مقاله نشریه: فرهنگ پژوهش » سال 1398 شماره 38- تابستان1398

الگوی ارتباطات میان فرهنگی مسلمانان با مسیحیان در قرآن کریم

مقاله نشریه: الهیات تطبیقی » سال 1394 پاييز و زمستان 1394 شماره14

صورت بندی الگوی جذب مخاطب بر اساس آموزه های قرآن کریم

نویسنده: اسماعیل صابر کیوج ، استاد راهنما: شرف الدین ، استاد مشاور 1: شمس الله مریجی ،
پایان‌نامه: باقرالعلوم(ع) - - [دکتری]

گفتار ارزشی در قرآن

مقاله نشریه: مجله ره توشه » سال 1389 شماره 89 رمضان
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم - 1397