تبیین اصول اخلاقی حاکم بر تولید و توزیع محتوا در فضای مجازی از منظر اخلاق اسلامی
مقاله نشریه: اخلاق » سال 1401 دوره 12، شماره 45 (بهار 1401)
کلیدواژه:
اخلاق فناوری اطلاعات
،
فضای مجازی
،
اصول اخلاقی
،
کد اخلاقی
،
محتوای مجازی
،
تولیدکنندگان و ترویج دهندگان محتوای مجازی
چکیده:
تبیین اصول اخلاقی حاکم بر تولید و توزیع محتوا در فضای مجازی از منظر اخلاق اسلامی
1/1/1401 12:00:00 AM
برای این سند علمی فایلی وجود ندارد
تبیین اصول اخلاقی حاکم بر تولید و توزیع محتوا در فضای مجازی از منظر اخلاق اسلامی
مقاله نشریه: اخلاق » سال 1401 دوره 12، شماره 45 (بهار 1401)
بررسی و تحلیل اصول عام اخلاقی فضای مجازی از منظر اخلاق اسلامی
نویسندگان:
سبحان نقدی پور
،
فرزانه اسلامی باباحیدری
،
مقاله نشریه: اخلاق (مطالعات اخلاق کاربردی) » سال 1401 شماره 1
ضعف اخلاق اجتماعی در فضای مجازی از منظر حساسیت اخلاقی
نویسنده:
حسن بوسلیکی
،
مقاله نشریه: اخلاق (مطالعات اخلاق کاربردی) » سال 1402 شماره 2
ضعف اخلاق اجتماعی در فضای مجازی از منظر حساسیت اخلاقی
نویسنده:
حسن بوسلیکی*
،
مقاله نشریه: اخلاق » سال 1402 دوره 13، شماره 49 (بهار 1402)
آسیبهای فردیِ فضای مجازی از منظر اخلاق اسلامی
نویسنده:
علی اکبر شاملی
،
مقاله نشریه: اخلاق (مطالعات اخلاق کاربردی) » سال 1396 شماره 47
تبیین جایگاه مراقبه و محاسبه نفس در اخلاق اسلامی از منظر رشد اخلاقی
استاد راهنما:
حسین دیبا
، دانشجو:
فاطمه استشاره
،
پایاننامه: دولتی - سایر دستگاههای اجرایی - دانشگاه جامعه المصطفی العالمیه - پژوهشکده علوم اسلامی - 1395 - [کارشناسی ارشد]
حقوق اخلاقی وجایگاه آن در فضای مجازی
نویسنده:
حسین کریمی
،
مقاله نشریه: اخلاق (مطالعات اخلاق کاربردی) » سال 1395 شماره 46
تأثیرات اخلاقی استفاده از فضای مجازی بر پیوند زناشویی و روابط فرزندان در خانواده
نویسندگان:
فرشته حاج محمدی
،
سمیرا حاج محمدی
،
مقاله نشریه: اخلاق (مطالعات اخلاق کاربردی) » سال 1396 شماره 50
ضعف سواد خانواده در استفاده از فضای مجازی و پیامدهای اخلاقی آن
نویسنده:
حسینعلی رحمتی
،
مقاله نشریه: اخلاق (مطالعات اخلاق کاربردی) » سال 1396 شماره 50
راهکارهای اخلاقی - قرآنی در ارتقای سواد استفاده از فضای مجازی در خانواده
نویسندگان:
اعظم پرچم
،
آسیه علی بالایی
،
مقاله نشریه: اخلاق (مطالعات اخلاق کاربردی) » سال 1396 شماره 50