طراحی زیست بوم کسب و کار صنایع فرهنگی در ایران؛ از شخصیت سازی تا بازارسازی
نویسندگان:
ابراهیم کتابی*
،
علی حمیدی زاده
،
سید مجتبی امامی
،
مهدی ایزدخواه
،
سید محمدحسین هاشمیان
،
مقاله نشریه: سیاستگذاری عمومی » سال 1401 دوره 8، شماره 4 (زمستان 1401)
چکیده:
طراحی زیست بوم کسب و کار صنایع فرهنگی در ایران؛ از شخصیت سازی تا بازارسازی
1/1/1401 12:00:00 AM
برای این سند علمی فایلی وجود ندارد
درآمدی بر مفهوم شناسی کسب و کار حلال از دیدگاه کسب و کار اسلامی h70
مقاله نشریه: اخلاق (مطالعات اخلاق کاربردی) » سال 1379 شماره 0
طراحی الگوی سیاستگذاری شیوه زیست مومنانه در جمهوری اسلامی ایران
پایاننامه: باقرالعلوم(ع) - 1396 - [دکتری]
اخلاق کسب و کار از منظر امام علی علیه السلام
نویسنده:
عبدالکریم پاک نیا
،
مقاله نشریه: مجله ره توشه » سال 1402 شماره 13
آینده پژوهی مطالعات مدیریت آموزشی با الگوگیری از روش سناریوپردازی و مدل شبکه ی جهانی کسب و کار (GBN)
مقاله نشریه: علوم روانشناختی » سال 1399 دوره 19، شماره 93 (آذر 1399)
ساز و کار استخراج اصول مدیریت راهبردی فرهنگی از مبانی فلسفی اسلامی
پایاننامه: باقرالعلوم(ع) - 1394 - [کارشناسی ارشد ناپیوسته]
حوزه انقلابی و دولت سازی در جمهوری اسلامی ایران
ناقد:
مسعود معینی پور
، ارائه دهنده:
نجف لک زایی
،
کرسی و نشست: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی » مرکز همکاریهای علمی و بینالملل » کرسی نقد - 1396
بررسی شاخص های فرهنگی حکومت نبوی در دولت های اثنای عشری ایران تا پیش از صفویه
پایاننامه: باقرالعلوم(ع) - 1397 - [کارشناسی ارشد ناپیوسته]