مساله محوری و نامساله محوری؛ تحلیل رویکردهای استراتژیک در مدیریت سازمان های فرهنگی؛ مورد مطالعه: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مقاله نشریه: دین و سیاست فرهنگی » سال 1396 پاييز و زمستان 1396 شماره2
چکیده:
مساله محوری و نامساله محوری؛ تحلیل رویکردهای استراتژیک در مدیریت سازمان های فرهنگی؛ مورد مطالعه: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
3/21/2017 12:00:00 AM
برای این سند علمی فایلی وجود ندارد
طراحی الگوی مفهومی مدیریت دانش در سازمان های فرهنگی ( مورد مطالعه: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم )
پایاننامه: باقرالعلوم(ع) - - [کارشناسی ارشد ناپیوسته]
جدیدترین آثار منتشره دفتر تبلیغات اسلامى حوزه علمیه قم
مقاله نشریه: پاسدار اسلام » سال 1381 شماره 248
شناسایی مولفه های مهارت ارتباطی موثر مدیران دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مقاله کنفرانس: هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران - 1399
آشنایی با مرکز مطالعات و تحقیقات اسلامی وابسته به دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم
مقاله نشریه: آینه پژوهش » سال 1370 شماره 7
مدیریت کیفیت در سازمان های فرهنگی
نویسنده:
سید محمد حسین هاشمیان
،
کتاب: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی - 1391
تاريخ سياسي حوزه علميه قم( تحليل تجربه سياست ورزي حوزه علميه قم در ج.ا.ا
نویسنده:
رضا عيسي نيا قاسم آباد
،
طرح پژوهشی: قرارداد هاي اعضاي هيئت علمي ومحققين رسمي » از تاریخ: 1394/03/30 تا تاریخ: 1395/03/01