مساله محوری و نامساله محوری؛ تحلیل رویکردهای استراتژیک در مدیریت سازمان های فرهنگی؛ مورد مطالعه: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مقاله نشریه: دین و سیاست فرهنگی » سال 1396 پاييز و زمستان 1396 شماره2
چکیده:
مساله محوری و نامساله محوری؛ تحلیل رویکردهای استراتژیک در مدیریت سازمان های فرهنگی؛ مورد مطالعه: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
3/21/2017 12:00:00 AM
برای این سند علمی فایلی وجود ندارد
طراحی الگوی مفهومی مدیریت دانش در سازمان های فرهنگی ( مورد مطالعه: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم )
پایاننامه: باقرالعلوم(ع) - - [کارشناسی ارشد ناپیوسته]
جدیدترین آثار منتشره دفتر تبلیغات اسلامى حوزه علمیه قم
مقاله نشریه: پاسدار اسلام » سال 1381 شماره 248
آسیب شناسی الگوی تبلیغ دینی و ارائه الگوی مطلوب (مورد مطالعه: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم)
پایاننامه: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام - دانشکده علوم سیاسی و اجتماعی - 1392 - [کارشناسی ارشد]
شناسایی مولفه های مهارت ارتباطی موثر مدیران دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مقاله کنفرانس: هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران - 1399
آشنایی با مرکز مطالعات و تحقیقات اسلامی وابسته به دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم
مقاله نشریه: آینه پژوهش » سال 1370 شماره 7
مدیریت کیفیت در سازمان های فرهنگی
نویسنده:
سید محمد حسین هاشمیان
،
کتاب: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی - 1391