اسناد مشابه با مقاله: مخاطبان و رسانه ها، چشم اندازهای نوین

چشم ها

مقاله نشریه: سنجاقک » سال 1399 اردیبهشت مسلسل182-1399

آینده­پژوهی و تبلیغ (بررسی چشم اندازهای تبلیغات دینی در آینده)

کرسی و نشست: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی » مرکز همکاری‌های علمی و بین‌الملل » نشست علمی - 1391
کلیدواژه: آینده پژوهی

رسانه ‏ها و تحول فرهنگ سیاسى در خاورمیانه

نویسنده: داود فیرحی ،
مقاله نشریه: علوم سیاسی » سال 1379 سال دوم - شماره هشتم - بهار 79
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم - 1397