اسناد مشابه با مقاله: جایگاه شناسی مخاطب امروزین در تبلیغ تعاملی با تأکید بر هویت مخاطب تجاری و دینی
جایگاه و نقش ادبیات در تبلیغ آموزههای دینی (با تأکید بر شعر)
نویسنده:
علی اکبر فراتی
،
مقاله نشریه: افق تبلیغ » سال 1400 شماره 3
الگوی ارزشی ارتباطات در قرآن با تأکید بر مسأله مخاطب
نویسنده:
علیرضا پویا
، استاد راهنما:
شمس الله مریجی
، استاد مشاور 1:
محسن اراکی
، استاد مشاور 2:
احمد واعظی جزئی
،
پایاننامه: باقرالعلوم(ع) - 1395 - [دکتری]
بررسی جایگاه حزم گرایی دینی با تاکید بر دیدگاه مفسران
نویسنده:
محمدجواد اصغری
،
مقاله نشریه: فرهنگ پژوهش » سال 1394 سال 1394 - شماره 94
آسیب شناسی تربیت دینی با تاکید بر آرای استاد مطهری
نویسنده:
سیدمجید ظهیری
،
مقاله کنفرانس: ششمین کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم تربیتی، مدیریت و روانشناسی - 1400
انسان شناسی دینی و جایگاه آن در دانش انسان شناسی
مقاله نشریه: اسلام و علوم اجتماعی » سال 1402 دوره 15، شماره 30 (پاییز و زمستان 1402)
آسیب شناسی تبلیغ دین در محیط های نظامی با تأکید بر دوره خدمت عمومی
پایاننامه: باقرالعلوم(ع) - - [کارشناسی ارشد ناپیوسته]
جایگاه مسئله شناسى در ساماندهى پژوهشهاى دینى
نویسنده:
حسین توسلى
،
مقاله نشریه: پژوهش و حوزه » سال 1380 سال 1380 - شماره 7
تبليغ ديني؛چالشها وراهكارها(با رويكردبه علوم ارتباطات وجامعه شناسي)
ارائه دهنده:
حسام الدین آشنا
،
حسن خيري
،
کرسی و نشست: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی » مرکز همکاریهای علمی و بینالملل » نشست علمی - 1387
کلیدواژه:
ارتباطات