بررسی مدل برندسازی شخصی در مکتب شهید سلیمانی
نویسندگان:
رضا باقرزاده
،
جلال ریزانه (نویسنده مسئول)
،
مقاله نشریه: جامعه مهدوی » سال 1401 شماره1(پیاپی5)
چکیده:
برندسازی شخصی، یک قدرت نرم است. افراد با درپیشگرفتن مدلی مناسب میتوانند مسیر تعالی را هموارتر و سریعتر طی کنند. در پژوهش حاضر تلاش شده است مطالعات صورتگرفته در مکتب شهید سلیمانی بررسی شود تا بتوان با شناخت نگرش، مهارتها و دانش شهید سلیمانی به ابعاد مدل برندسازی شخصی شهید سلیمانی دست بیابیم. این پژوهش از نوع کاربردی و شیوه بررسی بر اساس طرح تحقیق، توصیفی ـ تحلیلی (اسنادی)، بر پایه روش فراترکیب انجام شده است. محقق پس از جمعآوری و تحلیل منابع، 35 مقاله حایز شرایط را به عنوان منبع انتخاب کرده و با استخراج 197کد، 17بعد و 6 مقوله به طراحی ابعاد مدل برندسازی شخصی در مکتب شهید سلیمانی و نتایج حاصل از آن در حوزه سازمانی پرداخته است. «شناخت فرهنگی ـ اجتماعی»، «نگرش معنوی»، «مدیریت جهادی»، «بصریت دینی»، «شایستگیهای شناختی و ادراکی» و «قدرت شناختی ـ تحلیلی» ابعاد مدل برندینگ شخصی در مکتب شهید قاسم سلیمانی هستند که میتوانند معرفیکننده الگویی موفق برای توسعه فردی و نمونهای از سبک مدیریت جهادی برای تحقق «سلامت نظام اداری»، «خودبهسازی»، «آرمانگرایی»، «بهرهوری منابع انسانی» و «بهینهسازی تصمیمگیری» باشند.
برندسازی شخصی، یک قدرت نرم است. افراد با درپیشگرفتن مدلی مناسب میتوانند مسیر تعالی را هموارتر و سریعتر طی کنند. در پژوهش حاضر تلاش شده است مطالعات صورتگرفته در مکتب شهید سلیمانی بررسی شود تا بتوان با شناخت نگرش، مهارتها و دانش شهید سلیمانی به ابعاد مدل برندسازی شخصی شهید سلیمانی دست بیابیم. این پژوهش از نوع کاربردی و شیوه بررسی بر اساس طرح تحقیق، توصیفی ـ تحلیلی (اسنادی)، بر پایه روش فراترکیب انجام شده است. محقق پس از جمعآوری و تحلیل منابع، 35 مقاله حایز شرایط را به عنوان منبع انتخاب کرده و با استخراج 197کد، 17بعد و 6 مقوله به طراحی ابعاد مدل برندسازی شخصی در مکتب شهید سلیمانی و نتایج حاصل از آن در حوزه سازمانی پرداخته است. «شناخت فرهنگی ـ اجتماعی»، «نگرش معنوی»، «مدیریت جهادی»، «بصریت دینی»، «شایستگیهای شناختی و ادراکی» و «قدرت شناختی ـ تحلیلی» ابعاد مدل برندینگ شخصی در مکتب شهید قاسم سلیمانی هستند که میتوانند معرفیکننده الگویی موفق برای توسعه فردی و نمونهای از سبک مدیریت جهادی برای تحقق «سلامت نظام اداری»، «خودبهسازی»، «آرمانگرایی»، «بهرهوری منابع انسانی» و «بهینهسازی تصمیمگیری» باشند.
بررسی مدل برندسازی شخصی در مکتب شهید سلیمانی
1/1/1401 12:00:00 AM
بررسی مدل برندسازی شخصی در مکتب شهید سلیمانی
نویسندگان:
رضا باقرزاده
،
جلال ریزانه (نویسنده مسئول)
،
مقاله نشریه: جامعه مهدوی » سال 1401 شماره1(پیاپی5)
سبک رهبری فرا ملی در مکتب شهید سلیمانی
نویسنده:
جلال ریزانه
،
مقاله نشریه: مشرق موعود » سال 1401 دوره 16، شماره 61 (بهار 1401)
شاخصههای جامعهشناختی انتظار راهبردی در مکتب شهید سلیمانی
نویسنده:
اسماعبل چراغی کوتیانی
،
مقاله نشریه: جامعه مهدوی » سال 1400 شماره 1
سبک رهبری فرا ملی در مکتب شهید سلیمانی
نویسندگان:
جلال ریزانه
،
کبرا راعی
،
مقاله کنفرانس: نخستین همایش بین المللی علمی و فرهنگی تاریخ و ادبیات پایداری در مکتب حاج قاسم - 1400
طراحی چارچوب ساختاری-تفسیری دشمن شناسی در مکتب شهید سلیمانی
نویسندگان:
مسعود معینی پور*
،
رضا احمدی
،
مقاله نشریه: پژوهش های سیاست اسلامی » سال 1401 دوره 10، شماره 22 (پاییز و زمستان 1401)
ویژگی های منتظران بر اساس مکتب شهید قاسم سلیمانی
مقاله نشریه: پژوهشنامه موعود » سال 1400 دوره 3، شماره 5 (بهار و تابستان 1400)
مبانی و شاخصه های سیاسی انتظار راهبردی در مکتب شهید سلیمانی
نویسندگان:
مرتضی غرسبان روزبهانی*
،
مختار شیخ حسینی
،
مقاله نشریه: مشرق موعود » سال 1401 دوره 16، شماره 61 (بهار 1401)
تحلیل قرآنی رابطۀ انتظار و مقاومت اسلامی در مکتب شهید سلیمانی
نویسندگان:
صدیقه بنازاده ماهانی
،
خدیجه حسین زاده
،
مقاله نشریه: جامعه مهدوی » سال 1400 شماره 2
مصاف حق و باطل در فرهنگ انتظار و مکتب شهید سلیمانی
نویسنده:
حسین الهی نژاد
،
مقاله نشریه: جامعه مهدوی » سال 1402 شماره1(پیاپی7)
نقش الگویی مکتب شهید سلیمانی در مهندسی فرهنگ انتظار و مقاومت
نویسندگان:
مرتضی عبدی چاری*
،
سمانه بازیانی
،
مقاله نشریه: مشرق موعود » سال 1401 دوره 16، شماره 61 (بهار 1401)