تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر اثربخشی الگوی تبلیغ دینی بر اساس روش تبلیغی حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی

مقاله نشریه: توسعه اجتماعی » سال 1392 پاييز 1392 شماره1
چکیده:

برای این سند علمی فایلی وجود ندارد

شناسایی و تحلیل عوامل کلیدی موثر بر آینده هیئات مذهبی در جمهوری اسلامی ایران

نویسنده: یاسین حسین آبادی ، استاد راهنما: سیدمحمدحسین هاشمیان ، استاد مشاور 1: غلامرضا بهروزی لک ،
پایان‌نامه: باقرالعلوم(ع) - - [کارشناسی ارشد ناپیوسته]
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم - 1397