بررسی مقایسه ای مفهوم سازی شناختی «دانشگاه» در گفتمان های اصلاح طلبی، اصول گرایی و اعتدال-گرایی
مقاله نشریه: جامعه، فرهنگ، رسانه » سال 1402 دوره 12، شماره 48 (پاییز 1402)
چکیده:
بررسی مقایسه ای مفهوم سازی شناختی «دانشگاه» در گفتمان های اصلاح طلبی، اصول گرایی و اعتدال-گرایی
1/1/1402 12:00:00 AM
برای این سند علمی فایلی وجود ندارد
بررسی مقایسه ای اصول تربیت اخلاقی و تربیت عرفانی
نویسنده:
مهدی فصیحی رامندی
،
مقاله نشریه: معرفت اخلاقی » سال 1391 پاييز و زمستان 1391 شماره12
بررسی تحلیلی و مقایسه ای مفهوم جوهر در فلسفه ارسطو و ملاصدرا
مقاله نشریه: نقد و نظر » سال 1399 دوره 25، شماره 2 (تابستان 1399)
بررسی مقایسه ای عقل گرایی از دیدگاه کانت و علامه طباطبایی
پایاننامه: باقرالعلوم(ع) - 1394 - [کارشناسی ارشد ناپیوسته]
فقه و اخلاق اسلامی مقایسه ای علم شناختی
نویسنده:
مهدی احمدپور
،
کتاب: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی - 1392
انقلاب اسلامی ایران و تحول در ماهیت اصلاح طلبی دینی
دانشجو:
علی عباسی
، استاد راهنما:
منصور میراحمدی
،
پایاننامه: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه شهید بهشتی - دانشکده علوم - 1386 - [کارشناسی ارشد]
اعتدال گرایی در گستره تاریخ تمدن اسلامی؛ یک بررسی مقدماتی
نویسنده:
محسن الویری
،
مقاله نشریه: نقد و نظر » سال 1393 (پياپي 75)، پاييز 1393 شماره3
بررسی مقایسه ای مفهوم ولایت از دیدگاه علامه طباطبایی و آیت الله جوادی آملی
پایاننامه: باقرالعلوم(ع) - - [کارشناسی ارشد ناپیوسته]
بررسی نقش ژئوپلیتیک انرژی در مفهوم سازی هلال شیعی
مقاله نشریه: پژوهش های سیاست اسلامی » سال 1392 پاييز 1392 شماره3
مفهوم «فرهنگ» در گفتمان های سیاستگذاری فرهنگی
نویسندگان:
محمد پورکیانی*
،
حسین سوزنچی
،
مقاله نشریه: دین و سیاست فرهنگی » سال 1399 بهار و تابستان 1399 شماره 1
بررسی قرائتها از گفتمان وحدت حوزه و دانشگاه در معیار رویکردی تمدنی
مقاله نشریه: حوزه » سال 1400 14-15