اسناد مشابه با مقاله: تحلیل زیبایی شناختی تصویرهای هنری و موسیقایی صحیفه سجادیه (مطالعه موردی دعاهای 23، 24، 25) (عربی)
زیبایی شناسی فرازهایی از دعاهای صحیفۀ سجادیه
نویسنده:
سودابه مظفّری
،
مقاله نشریه: فصلنامه مطالعات ادبی متون اسلامی » سال 1399 شماره 18
کلیدواژه:
صحیفۀ سجادیه
،
زیبایی شناسی
،
آرایه های بیانی
،
التفات
،
حسن الابتداء
،
حسن النسق
،
حسن الختام
،
موسیقی
اخلاق عبادی دعا در ماه رمضان بر اساس تحلیل محتوای دعاهای 44 و 45 صحیفۀ سجادیه
مقاله نشریه: اخلاق (مطالعات اخلاق کاربردی) » سال 1401 شماره 46
بستان 6 : تازه های نشر عربی زنان و تروریسم: مطالعه ای جنسیت شناختی
نویسنده:
مریم حقی (کورانی)
،
مقاله نشریه: آینه پژوهش » سال 1397 شماره 171
کلیدواژه:
تروریسم
،
مطالعه جنسیت شناختی
،
زنان تروریست
،
تونس
،
زنان تونسی
،
گروه های تروریستی
،
داعش
،
زنان داعشی
،
کتاب النساء و الإرهاب: دراسه جندریه
،
آمال قرامی
،
منیه العرفاوی
،
معرفی کتاب
واکاوی زیبایی شناسی و معناشناسی سبک تکرار در اشعار نازک الملائکه ونیمایوشیج (مطالعه موردی چند قصیده)
نویسندگان:
سید حسین سیدی
،
آزاده قادری
،
مقاله نشریه: نقد ادبی و بلاغت » سال 1396 بهار و تابستان 1396 شماره1
بازشناسی و تحلیل کمّی منابع کتاب «التفسیر الاثری الجامع» مطالعه موردی سوره حمد
نویسندگان:
سعیده مطیعیان نجار
،
فاطمه علایی رحمانی
،
مقاله نشریه: پژوهش های قرآنی » سال 1398 شماره 90
کلیدواژه:
آیتالله معرفت
،
Ayatollah Ma'refat
،
تفسیر اثری
،
tradition interpretation
،
interpretation references
،
منابع تفسیری
،
سوره حمد
،
Hamd chapter
تحلیل پدیدارشناختی نمایش مصرف و سبک زندگی در شبکههای اجتماعی آنلاین (مطالعه موردی: کاربران اینستاگرام)
مقاله نشریه: اسلام و مطالعات اجتماعی » سال 1397 شماره 3 (پیاپی 23)
بررسی رابطۀ بافت متن و موقعیت در خطبه های نهج البلاغه از دیدگاه تحلیل گفتمان ادبی (مطالعه موردی جنگ صفین)
نویسندگان:
حمید قنبری
،
نورالدین پروین
،
مقاله نشریه: فصلنامه مطالعات ادبی متون اسلامی » سال 1396 شماره 7
بررسی رابطه بین ارزش های زیست محیطی و سبک زندگی با رفتار بوم شناختی مصرف کننده بر اساس مدل (VALS) مطالعه موردی شهر قم
استاد راهنما:
عباس علی رستگار
، استاد مشاور 1:
سید محمد حسین هاشمیان
، نویسنده:
سید صفر علوی هفت چشمه
،
پایاننامه: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه سمنان - 1390 - [پایان نامه مقطع نامشخص]
کلیدواژه:
ارزش های زیست محیطی
،
رفتاربوم شناختی مصرف کننده