معلم محبوب ، شرایط مقبول ،مدرسه مطلوب

نویسنده: ،
کتاب: بوستان کتاب - 1397
چکیده:
اصل آموزش باید همراه مهربانی و عطوفت باشد: «الرحمن، علّم القرآن». از آن جا که در امر یادگیری هر دریافت ذهنی همواره مبتنی بر دو پایه درک عقلی و احساس عاطفی است، اساس یادگیری نیز بر محور احساس خوشایندی و ناخوشایندی استوار است و هر آموزشی، همراه با احساس خوشایندی پایدار و اگر با آن همراه نباشد ناپایدار خواهد بود. در مدرسة مطلوب و مورد نظر، (نه تنها در مدارس خاص و یا مناطق متموّل و ثروت مند بلکه در تمام مدارس کشور) این فکر باید توسعه و گسترش یابد که دانش آموزان در مدرسه، همواره موفق شوند و زمینه و شرایطی را باید برایشان پدید آورد که همة آنان، بنحوی احساس موفقیت بنمایند.

برای این سند علمی فایلی وجود ندارد

مدرسه مطلوب/ ج2

نویسنده: رضا فرهادیان ،
کتاب: بوستان کتاب - 1397

مدرسه مطلوب/ ج1

نویسنده: رضا فرهادیان ،
کتاب: - 1396

معلم

مقاله نشریه: سلام بچه‌ها » سال 1390 شماره 262

حسن بن محبوب کوفى

مقاله نشریه: فقه » سال 1376 شماره 12-11

حسین(ع) محبوب دل‌ها

مقاله نشریه: مجله ره توشه » سال 1387 شماره 82 محرم

محبوب اولیاء (الدرر الثمینه)

نويسنده: علی مرادی‌میانجی ، به‌اهتمام: محمدتقی ربانی ،
کتاب: دفتر مطالعات تاریخ و معارف اسلامی,دارالقرآن الکریم - 1379

مسؤولیت معلم

مقاله نشریه: پاسدار اسلام » سال 1374 شماره 166

خانم معلم

مقاله نشریه: پوپک » سال 1397 اردی‌بهشت (286)

حضرت مهدی (عج) محبوب پاکان

مقاله نشریه: اندیشه دانشجو » سال 1384 مرداد و شهريور 1384  شماره68-69

شرایط معجزه

مقاله نشریه: پاسدار اسلام » سال 1389 شماره 175
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم - 1397