بررسی مدل برندسازی شخصی در مکتب شهید سلیمانی

مقاله نشریه: جامعه مهدوی » سال 1401 شماره1(پیاپی5)
چکیده:
برندسازی شخصی، یک قدرت نرم است. افراد با درپیش‌گرفتن مدلی مناسب می‌توانند مسیر تعالی را هموارتر و سریع‌تر طی کنند. در پژوهش حاضر تلاش شده است مطالعات صورت‌گرفته در مکتب شهید سلیمانی بررسی شود تا بتوان با شناخت نگرش، مهارت‌ها و دانش شهید سلیمانی به ابعاد مدل برندسازی شخصی شهید سلیمانی دست بیابیم. این پژوهش از نوع کاربردی و شیوه بررسی بر اساس طرح تحقیق، توصیفی ـ تحلیلی (اسنادی)، بر پایه روش فراترکیب انجام شده است. محقق پس از جمع‌آوری و تحلیل منابع، 35 مقاله حایز شرایط را به عنوان منبع انتخاب کرده و با استخراج 197کد، 17بعد و 6 مقوله به طراحی ابعاد مدل برندسازی شخصی در مکتب شهید سلیمانی و نتایج حاصل از آن در حوزه سازمانی پرداخته است. «شناخت فرهنگی ـ اجتماعی»، «نگرش معنوی»، «مدیریت جهادی»، «بصریت دینی»، «شایستگی‌های شناختی و ادراکی» و «قدرت شناختی ـ تحلیلی» ابعاد مدل برندینگ شخصی در مکتب شهید قاسم سلیمانی هستند که می‌توانند معرفی‌کننده الگویی موفق برای توسعه فردی و نمونه‌ای از سبک مدیریت جهادی برای تحقق «سلامت نظام اداری»، «خودبهسازی»، «آرمان‌‌گرایی»، «بهره‌‌‌‌وری منابع انسانی» و «بهینه‌‌سازی تصمیم‌‌گیری» باشند.

بررسی مدل برندسازی شخصی در مکتب شهید سلیمانی

مقاله نشریه: جامعه مهدوی » سال 1401 شماره1(پیاپی5)

سبک رهبری فرا ملی در مکتب شهید سلیمانی

نویسنده: جلال ریزانه ،
مقاله نشریه: مشرق موعود » سال 1401 دوره 16، شماره 61 (بهار 1401)

سبک رهبری فرا ملی در مکتب شهید سلیمانی

مقاله کنفرانس: نخستین همایش بین المللی علمی و فرهنگی تاریخ و ادبیات پایداری در مکتب حاج قاسم - 1400

مبانی و شاخصه های سیاسی انتظار راهبردی در مکتب شهید سلیمانی

مقاله نشریه: مشرق موعود » سال 1401 دوره 16، شماره 61 (بهار 1401)

مصاف حق و باطل در فرهنگ انتظار و مکتب شهید سلیمانی

نویسنده: حسین الهی نژاد ،
مقاله نشریه: جامعه مهدوی » سال 1402 شماره1(پیاپی7)

ویژگی‌های انسان تراز در مکتب شهید سلیمانی و نقش آن در انتظار

نویسنده: امیر سیاهپوش ،
مقاله نشریه: جامعه مهدوی » سال 1400 شماره 2

سیره خانوادگی سردار شهید قاسم سلیمانی

نویسنده: علیرضا انصاری ،
مقاله نشریه: تبلیغ و خانواده » سال 1401 شماره 1
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم - 1397