طراحی الگوی ارزیابی اخلاق در سازمان های رسانه ای
نویسنده:
سید محمدحسین هاشمیان*
،
مقاله نشریه: دین و ارتباطات » سال 1401 دوره 29، شماره 1 (بهار و تابستان 1401)
کلیدواژه:
اخلاق
،
سازمان رسانه ای
،
ارزیابی
،
الگوی تعالی سازمانی
،
توانمندسازها
،
نتایج
،
نظریه هنجاری
چکیده:
طراحی الگوی ارزیابی اخلاق در سازمان های رسانه ای
1/1/1401 12:00:00 AM
برای این سند علمی فایلی وجود ندارد
طراحي الگوي ارزيابي عملكرد دفتر تبليغات اسلامي در باب تبليغ ديني
نویسنده:
سيد محمدحسين هاشميان
،
طرح پژوهشی: ماده 1 : پژوهش » از تاریخ: 1390/05/25 تا تاریخ: 1391/08/01
ارزیابی انتقادی فرآیند گروش مد لباس در جامعه ایران و ارائه سیاست های مطلوب رسانه ای
پایاننامه: باقرالعلوم(ع) - - [دکتری]
مطالعه تطبیقی سیاست های رسانه ای کشورهای آسیایی در مواجهه با تلویزیون های ماهواره ای
نویسندگان:
مهدی محسنیان راد
،
سید محمد کاظمی*
،
مقاله نشریه: مطالعات رسانه های نوین » سال 1394 زمستان 1394 شماره4
رسانه های مدرن و رسانه شیعه
نویسنده:
سیدمحمدعلی غمامی
،
مقاله نشریه: رادیو » سال 1390 آبان 1390 شماره57