بررسی چند درسنامة اخلاق
مقاله نشریه: جستار » سال 1388 23.24
چکیده:
یکی از اصول اساسی در نظام آموزشی تنظیم و تدوین متون آموزشی و درسی است که همواره مورد توجه علما و فضلای حوزه بوده و میباشد.
تدوین متون درسی تابعی از اهداف نظام آموزشی، رشته تحصیلی، طول دوره و میزان درک دانش پژوه و طلبه است. ما با بررسی برخی از شاخصهها و ویژگیهای یک متن آموزشی به معرفی و گزارش اجمالی از متون اخلاق و تربیت که امروزه در اختیار طلاب جوان قرار گرفته است پرداخته و آن را معرفی مینماییم.
این فعالیت توسط جمعی از اعضای حلقة علمی بلاغ انجام پذیرفت و امید است مورد توجه متولیان امور آموزشی حوزه قرار گیرد.
یکی از اصول اساسی در نظام آموزشی تنظیم و تدوین متون آموزشی و درسی است که همواره مورد توجه علما و فضلای حوزه بوده و میباشد.
تدوین متون درسی تابعی از اهداف نظام آموزشی، رشته تحصیلی، طول دوره و میزان درک دانش پژوه و طلبه است. ما با بررسی برخی از شاخصهها و ویژگیهای یک متن آموزشی به معرفی و گزارش اجمالی از متون اخلاق و تربیت که امروزه در اختیار طلاب جوان قرار گرفته است پرداخته و آن را معرفی مینماییم.
این فعالیت توسط جمعی از اعضای حلقة علمی بلاغ انجام پذیرفت و امید است مورد توجه متولیان امور آموزشی حوزه قرار گیرد.
بررسی چند درسنامة اخلاق
3/21/2009 12:00:00 AM
نگاهی به درسنامة اخلاق حوزة علمیة قم
نویسندگان:
علی اکبر دلیری
،
محمد رضا نودهی
،
داوود درویش نیا
،
سید مصطفی حسنی
،
مجتبی معموری
،
محمد تقی استیری
،
مقاله نشریه: جستار » سال 1388 23.24
بررسی و نقد اخلاق رواقی
نویسنده:
مجتبی جلیلی مقدم
،
مقاله نشریه: اخلاق (مطالعات اخلاق کاربردی) » سال 1391 شماره 29
صداقت در عرصۀ تبلیغ دین؛ بررسی چند چالش اخلاقی
نویسنده:
مهدی فصییحی رامندی
،
مقاله نشریه: اخلاق (مطالعات اخلاق کاربردی) » سال 1398 شماره 34